PÅ ØNSKELISTA // KULE LAMPER

anetteshus_lamper

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12

.

Jeg har nok litt dilla på lamper! Jeg både bytter og flytter ofte. Noe min far, som er elektroingeniør, helt sikkert kan bekrefte:D Over finner du noen av mine favoritter akkurat nå, en mix av lamper til overkommerlig pris og de man nok er nødt til å ønske seg leeeenge …

I år ønsker jeg meg opplevelser og tid med mine kjære mer enn noe annet (Ja, det er helt sant) Men det er er alltid hyggelig å kunne tipse om fine julegaver! Og hvis det skulle ligge en ‘fysisk pakke’ under treet i år, hadde ikke en lampe i gyldent metall vært helt feil. Med marmor, kanskje. Eller gjerne en pendel med farget eller klart glass. De er så vakre, og blir vel fortjent et hvert roms ‘focal piece’.

.

Fant du en favoritt?

.
KLEM
ANETTE

.

from boligalarm http://ift.tt/1XcXfeS
via boligalarm.xyz

Leave a Reply

